S.A.H.A.B.A.T saya

~jikA anda mahu saya follow anda balik... sila tinggalkan link blOg anda disini~!! tQ...~

Pages

Monday, May 21, 2012

Case Study =_="

Assalamualaikum n slamat malam pd semua blogger n follower saya :D
actually, dah dekat 2 bulan saya x update blog disebabkan tak cukup mase , biase laa student life kan , study ,class ,tutrial , exam , group project , assignment sgala bagai hah. Sekarang yg menjadi disaster hidup saya ialah CASE STUDY :( , x suke sgt2. buad saya tension ,stress ,mcm org gile laa :P
pade yang xtau sy explain skit ,CASE STUDY nehh as student nurse kite kene cari case CVS & RESPIRATORY mase clinical posting. Then,kite kite kena jaga patient tuh smpai dia discharge , ambek sgala bagai data n investigation tok patient tuhh n kne buad slide & folio book. Take time nak buad sume nehh , smpai skrang kite x siap lagi case kite. HAHAHAA , malas punyer pasal.. hadap fb jeekk, smpai bile pn x siap kan. :) saya memang begini ! kiteorang kne buad presentation case nehh mggu last clinical posting. That mean, x lame lagi laa , 3 mggu lagi. hhuuarghh, meroyan kejap ! 
takot , nervous ,sume ade. Tapi fkir lepas abes nehh sem break 2 mggu , sabar kan jelaa. 
kan best kalau bleh lgkau 9jun terus , senang hati nak balik :P 
Haaa, xtau nak cakap ape dahh , panjang sgt membebel. 
Okeyy laa , sampai sini sajaa. Time to sleep maa , selamat malam :')

1 comment:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers